Dėl eismo pokyčių akademijos miestelyje

Socialiniuose tinkluose iškilo diskusija dėl eismo organizavimo sprendinių sankryžoje ties naujuoju „Rimi“ prekybos centru Akademijos miestelyje ir kelio dangos kokybės.

UAB „Arnidus“ Šakių pl. – Varžupio g. sankryžoje jau yra atlikusi dalį darbų ir, vadovaudamasi reikalavimais, paruošė sankryžos dangą eksploatuoti žiemą. Pavasarį pagal projektą bus klojami dar du asfalto dangos sluoksniai ir užbaigiami darbai.

Rangovo „UAB GB Projektai“ vadovas Simonas Mykolaitis informavo, kad yra atliktos trys eismo srautų modeliavimo studijos, o paskutinė – kompleksinė, apimanti Ringaudų žiedinę, Akademijos turbožiedinę ir Universiteto g. žiedinę sankryžas.

Pirminis sumanymas Šakių pl./Varžupio g./Forto g. sankryžoje buvo įrengti žiedinę sankryžą, tačiau, atlikus išsamų eismo srautų modeliavimą, paaiškėjo, kad eismo pralaidumo požiūriu geriausia sankryžos vystymo alternatyva – šviesoforais reguliuojama sankryža su iškviečiamomis šalutinio kelio ir pėsčiųjų fazėmis.

Simonas Mykolaitis paaiškino, kad rytinio piko metu gaišties laikas, lyginant žiedinę ir šviesoforu reguliuojamą sankryžą, skiriasi ženkliai: šviesoforu reguliuojama sankryža sukuria net 35,9 proc. mažesnį gaišties laiką tinkle. Vakarinio piko metu gaišties laikai panašūs (28 s/km, 30,46 s/km). Ryte šviesoforų reguliuojama sankryža bendras tinklo kelionės laikas yra 17 proc. mažesnis, nei per žiedinę sankryžą. Vakarinio piko metu bendras viso tinklo kelionės laikas panašus.

Kelio savininkas – Lietuvos automobilių kelių direkcija rekonstrukcijos projektui su nurodytais išsamiais sprendiniais pritarė. Su Transporto kompetencijų agentūros parengta srautų modeliavimo studija gyventojai ir kiti suinteresuoti asmenys galėjo susipažinti Akademijos seniūnijoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *